Het begin

29 oktober 2017 - Hanoi, Vietnam

Hey fans,
ik zit, of eigenlijk lig, nu in de nachtbus naar Sapa vanuit Hanoi. Ik heb de eerste 3 dagen achter de rug, (vier als je het reizen meerekent) dus even een kleine update.

Het reizen is allemaal goed gegaan, niks gemist, geen vertragingen gehad en het ging allemaal snel voorbij.. 27 oktober kwam ik om 10:30 aan in het hostel, dus bijna 24 uur gereisd, en daar heb ik nog tot 14:00 moeten wachten om in te checken.. Gelukkig mocht ik al wel even opfrissen en omkleden. Tijdens het wachten heb ik gelijk al leuke mensen ontmoet, Zuid-Afrikanen onder andere en heb enorm gelachen door de taal.. (Voor degene die het niet weten, Zuid-Afrikaans en Nederlands is heel vergelijkbaar, ik kan hun verstaan en zij kunnen mij verstaan, het klinkt alleen super raar) Wat ook ontzettend leuk is, is dat het hostel katten heeft en eentje net een nestje kittens heeft gehad, om van te smelten! Hanoi is wel een bizarre stad, zo enorm druk en vies. 6,5 miljoen inwoners dus ik gok zo'n 5 miljoen scooters, brommers en motoren. De lucht is een mengsel van uitlaatgassen, eten en afval, toch bevalt het en is iedereen heek aardig.

'S avonds ben ik met 2 Canadese meiden wat gaan eten, en wat is dat lekker! Je hebt wel keuze uit 1000den dingen, maar als je goed kiest heb je voor weinig een heerlijke maaltijd.
Toen we terug kwamen was het happy hour begonnen en dat beviel erg goed, ik heb gelijk een goed feestje gehad 😛
Gisteren heb ik flink wat kilometers door de stad gelopen, naar onder andere West-Lake, Horeca heeft toch echt z'n voordelen want ik heb gelukkig geen spierpijn of zere voetjes 😂

Tot nu toe bevalt alles super goed, het is echt zo'n geval van je gelijk op je gemak voelen omdat je weet dat iedereen in een zelfde soort parket zit. Toch heeft iedereen een eigen verhaal en is iedereen uniek. Ik voel me daarom ook enorm thuis en op m'n gemak in dit wereldje, dus kan niet beloven dat ik nog terug kom naar Nederland 😛😛

Liefs

1. Oma Corry:
    bedankt voor je leuke verhaal Mika en op naar de volgende uitdaging ,liefs ,oma
  2. Lisan Traas:
    29 oktober 2017
    Natuurlijk kom je terug...😜 je moeder kan je niet missen hoor! Maar heel fijn dat je je zo goed voelt daar...Geniet met volle teugen meiske! 😘😘
  3. Ina:
    29 oktober 2017
    Genieten maar hoor is de reis van je leven gr ina (ik ben een vriendin van je oma al heel lang)
  4. Kitty:
    29 oktober 2017
    Goed om van je te horen Mika en dat je je gelijk thuis voelt. 😘😘
  5. Tante syl:
    29 oktober 2017
    Super fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je zo geniet
    Ik was er ook niet ongerust in je bent en blijft Mika 😎 geniet er maar volop van 💃💛 veel geluk en op naar het volgende avontuur🍀
    En dikke knuffel van je tante 😘
    Life is to short to stand still💋
  6. Ada:
    30 oktober 2017
    Wat een geweldig goede start van je avontuur!
    Groetjes 😘