Daar gaan we

26 oktober 2017

Na een geweldig en vooral gezellig weekend is het zo ver, ik ben onderweg naar Schiphol waar mijn avontuur kan gaan beginnen! Wel met de gedachte dat ik 1001 dingen ben vergeten, (weet er ondertussen al een paar) maar gelukkig heeft Schiphol nog een paar winkels..

Allereerst wil ik iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve berichtjes, kaartjes en cadeautjes! Ik ga iedereen zeker missen 💔

Ik zal ook nog even het "plan" uitleggen;
Ik ben nu dus onderweg naar Schiphol, daar vlieg ik om 11:45 naar Moskou. Hier kom ik aan om 15:00 Nederlandse tijd, het tijdverschil is +1.. Dan vlieg ik om 18:10 Nederlandse tijd door naar Hanoi, waar mijn avontuur pas echt gaat beginnen. Ik kom in Hanoi aan om 03:25 Nederlandse tijd, 08:25 lokale tijd. (27/10) Het tijdsverschil is nu nog 5 uur, na komend weekend 6 ( lang leven de wintertijd joee ) Ik heb nu voor 3 nachten een hostel, en daar houdt het plan op.. Deze stresskip die altijd alles ruim planned gaat het zwaar krijgen in het begin hahaha.

Ik ga proberen om elke week iets te schrijven en natuurlijk foto's te plaatsen! Voor de liefhebbers ben ik wat actiever op Instagram en Snapchat, als het om foto's gaat! Voor beide platforms is mijn gebruiksnaam mikavandam ( heel orgineel ik weet het )

Liefs

1. Tante syl:
    Go girl 🍀💃😘
  2. Ada:
    26 oktober 2017
    Hoop dat het een fantastisch avontuur wordt!!!😘
  3. Lisan Traas:
    26 oktober 2017
    Ik ga jou ook enorm missen maar wens je een superfijne tijd toe!! Dikke kus! 😘😘
  4. Ina:
    26 oktober 2017
    Ga er van genieten Mika en pas goed op jezelf
  5. Oma Corry:
    26 oktober 2017
    ik hoop dat je een heel fijne tijd hebt ,kus van oma !!!
  6. Wim jh steuns:
    26 oktober 2017
    Heerlijk knorrepotje, geniet ervan, ga je toch missen