Sihanoukville and Siem Reap

10 december 2017 - Krong Siem Reap, Cambodja

Jaja, ik heb eindelijk alle foto's geupload! Alle foto's van Vietnam staan er nu op en ook deels van Cambodja 😅😀 en het is tijd voor even een kleine update!

Ik ben nu al een paar dagen in Siem Reap, na heerlijk gechilled te hebben op het strand in Sihanoukville. Even enkel zon, zee en strand; heerlijk! Na een paar dagen uitgerust te hebben heb ik mijn reis vervolgt naar Siem Reap, een aparte trip 😅 dit was de eerste keer dat ik een slaapbus in Cambodja nam en ze zijn behoorlijk anders dan in Vietnam.. Je deelt een bed met een vreemde en deze was ongeveer de grote van een eenpersoonsbed.. Eigenlijk sliep ik naast een redelijk oude enge man, (Sihanoukville staat buitenom de geweldige stranden ook bekend voor sekstoerisme, had zo het idee dat dat ook de reden van zijn bezoek was geweest) maar gelukkig was er een ander meisje wat hetzelfde had en hebben we kunnen switchen. Dat is ook hoe ik de meiden heb leren kennen waar ik nu al een paar dagen mee ben, super gezellig!

Siem Reap staat voornamelijk in het teken van de oude tempels, met name Angkor Wat.. Het is prachtig! We moesten om 4:00 ons bed al uit maar het was het zeker waard! Als je de foto's ziet begrijp je het wel 😛 vanavond gaan we naar een ander spectakel; het circus. Het is één van de must do's hier..

Verder is Cambodja een geweldig land, iedereen is ontzettend aardig en ik heb nog geen temperaturen onder de 25°C gehad, maar op de één of andere manier is m'n weerstand hier wat minder.. Ik begin weer koorts te krijgen 😫 een groot pluspunt is dat ik na 1,5maand wel weer een frikandel heb gegeten 😛😛 Morgen reis ik verder naar een wat meer afgelegen gebied zonder drukte dus hopelijk gaat het daar weer beter!

1. Ada:
    10 december 2017
    En weer bedankt voor je smakellijke verhaal!
    Pas goed op jezelf! En blijf gezond!
  2. Oma Corry:
    10 december 2017
    Mooi verhaal weer !! Ik hoop wel dat je niet ziek word hoor ,goed voor jezelf zorgen en op tijd je rust nemen ,liefs ,oma XXX
  3. Ina:
    10 december 2017
    Mooi verhaal weer en wat maak je allemaal mooie dingen mee die je meeneemt de rest van je leven maar hoop dat je niet ziek word sluit me aan bij de woorden van je ooms zorg goed voor jezelf
  4. Wim jh steuns:
    10 december 2017
    Geweldig toch wat je meemaakt, gelukkig bakken ze ook frikandellen daar, dus we hoeven ons geen zorgen te maken over je welzijn, liefs van het vriendje van je moeder!
  5. Tante syl:
    Mooie foto’s
    Heel veel ondernemend plezier nog maar dat gaat wel lukken jou kennende
    Dikke😘😘😘
  6. Lisan Traas:
    10 december 2017
    Mooi meis...wat een cultuur en geschiedenis daar! Beetje jammer van die dutch snacks. Toerisme wordt aardig ontwikkeld daar maar ach..dat hoort er ook bij! Zolang ze maar ook een beetje bij zichzelf blijven. Zorg goed voor jezelf en blijf op de been hé! 😘😘